8 grudnia 2011

Kosmetyki

3 komentarze:
 
Witajcie!
Parę dziewczyn poprosiło mnie o pokazanie jakich kosmetyków używam/które należą do moich ulubionych, a więc dzisiejszy post będzie przeznaczony kosmetykom, które stosuję na co dzień :)

Zdjęcia ściągnęłam z internetu, aby były wyraźniejsze :)

Tak więc:

1. Mój makijaż zaczynam od nałożenia kremu Clean&Clear (Krem nawilżająco-korygujący, cera skłonna do pryszczy) Krem ten ładnie matuję skórę, dzięki czemu nie świeci się, ani nie jest zbyt tłusta, przez co lepiej wygląda nałożony fluid :) Z tyłu opakowania jest napisane, że krem można stosować pod makijaż. Co do ceny nie jestem w stanie powiedzieć ile kosztuję, ponieważ kupiłam go w Anglii i wyniósł mnie tylko 1 funta, ale podejrzewam, że dużo nie kosztuję, akurat ta firma ma przyzwoite ceny :)



2. Następnie nakładam fluid, w sumie co parę dni nakładam inny. Mam kilku swoich faworytów:

  • Najczęściej używanym przeze mnie fluidem jest Nivea Visage-Daily Essentials, kolor Natural. W sumie nie jest to 100% podkład, tylko krem, przez co jest bardzo lekki, nie wysusza skóra, wydaję mi się, że byłby idealny dla osób, które mają problem z trądzikiem ( oczywiście wtedy lepiej nie używać, ale jeśli ktoś nie czuję się tak dobrze, to śmiałomogę go polecić :

  • Kolejny podkładem, który jak dla mnie jest idealny to Olay-Advanced Radiance kolor 145(Warm beige), bardzo lubię go używać mieszając z innym trochę jaśniejszym podkładem, ponieważ ten jest troszkę ciemny, ale idealnie nadaję się na lato na wyjścia, kiedy jestem bardziej opalona ;) skóra po nim jest idealnie gładka, jednolitego koloru ale nie daje efektu maski! :)
  • Podkład Astor-Mattitude, również i jego mieszam np z Nivea, ponieważ jest ciemnego koloru, ale wygląda na prawdę idealnie po zmieszaniu, nie świecę się po nim i wspaniale matuje. 
Po nałożeniu fluidu czas na kulki brązujące. Ja akurat używam kulki z Avonu, od długiego czasu używam tylko je, służą mi bardzo i jak dotychczas nie próbowałam innych.

Na policzki stosuję Bourjoisa, w odcieniu bardziej brzoskwiniowym, mam go już ponad 2 lata i jeszcze się nie skończył hehe :)


Kolejną rzecz, którą śmiało mogę polecić to korektor Vichy Dermablend, używam go od czasu do czasu pod oczy, lub w okół nosa, w miejsca, które są ciemniejsze od reszty skóry.. jest idealny! Nigdy nie trafiłam na tak dobry korektor! Ja akurat posiadam go w wersji testera, który ma 5ml, kupiłam go dla wypróbowania na allegro. Niesamowicie pokrywa i jest bardzo wydajny:)


Jeśli chodzi o makijaż oczu, to używam czarny lub brązowy cień, eye-liner, różnych firm posiadałam, a do rzęs najlepszym moim tuszem na jaki trafiłam to Loreal Extra-Volume Collagen. Super wydłuża i pogrubia rzęsy.
A obecnie posiadam również Maybelline Pulse-Perfection, który ma bardzo fajną szczoteczkę, które nie skleja w ogóle rzęs. :)



To na tyle jeśli chodzi o moje ulubione kosmetyki, kolejny post zrobię o tym jak staram się dbać o włosy i jakie kosmetyki do nich używam :)
Mam nadzieję, że przyda się Wam ten post, niektóre dziewczyny może skorzystają z tych kosmetyków, bo wiadomo każdemu będzie co innego odpowiadać :)

Pozdrawiam!


3 komentarze:

  1. A jakiego eyelinera używasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaję do obserwowanych i zapraszam do tego samego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie do Ciebie zaglądać :)
    Zachęcił mnie ten fluid z nivei.

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin