27 grudnia 2011

Rzęsy :)

23 komentarze:
 
Witajcie po świętach dziewczyny!
Jak się czujecie? Jak minęły u Was święta? Jak prezenty, zadowolone ? :) Na pewno tak! Ja Wam pokażę moje w następnym poście! Jednak najlepszym prezentem na te święta była możliwość spędzenia ich z rodzicami :) Moi rodzice mieszkają w Anglii no i nie zawsze możemy je spędzić razem :( Niestety w czwartek wracam już do Polski :((((

W pierwszy dzień jak przyleciałam doczepiłam sobie rzęsy, był to jeden z prezentów :)
Robiła mi je znajoma rodziców, oto jej blog! Możecie podziwiać jak ładnie potrafi robić paznokcie i rzęsy, a być może zainspirują Was niektóre wzory :)

BEAUTY VISION - KASIA

A oto zdjęcia, jednak niektóre są słabej jakości, akurat te, na których widać cały efekt!







Jestem z nich bardzo zadowolona! Rano wstaję i nie muszę malować oczu, wieczorem nie muszę ich zmywać, taka wygoda :) Mojej mamie jak już wypadły wszystkie doklejone rzęsy, to swoje miała w 'nienaruszonym' stanie, w ogóle nie zniszczone :) W pierwszy dzień czułam, że mam coś na rzęsach, ale przyzwyczaiłam się :) Ja jestem zadowolona :)))))

Następne posty przeznaczę na prezenty oraz na 'SALE', które w sklepach dochodziły nawet do - 80% !! :)

Pozdrawiaaam ! :)



23 komentarze:

  1. fajna sprawa takie rzesy :) sama sie o nich zastanawialam, ale ja maluje oczy zawsze eyelinerem i czy przy zmywaniu to nie bedzie jakis problem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekty są świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Angelika: Kiedyś napotkałam się na bloga, na którym dziewczyna pisała, że eye-liner najlepiej zmywać patyczkiem do uszu + płyn do demakijażu, ale bez żadnych olejków, najzwyklejszy płyn. Jednak ja bez kreski na oczach nigdy nie wychodziłam, a teraz w ogóle nie mam potrzeby malowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o boże! masz wąsy na ostatnim zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest taki meszek, a na zdjęciu wyszedł przyciemniony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokazałabyś nam swój pokoj? jesteśmy ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to teraz Twoje oczaki sa jeszcze ladniejsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne te rzęsy - muszę takie sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :) Moja mama ma właśnie na stałe sztuczne rzęsy i super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też właśnie myślałam o doczepieniu :D zastanawia mnie koszt

    OdpowiedzUsuń
  11. rzęsy wyglądają rewelacyjnie! ale nie polecam dłuższego noszenia, ja miałam je od czerwca do września i powiem szczerze, że bardzo osłabiają rzęsy! ;[ niestety! potem musiałam uzywać odżywki, która dała co prawda efekty i moje rzęsy są już takie jak były ale i tak uważam że zabiegu już raczej nie powtórzę! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. przepięknie Ci w nich! sama chyba się na nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. orientujesz sie mniej wiecej jaka jest cena takiego przedluzania ? :) zapraszam do siebie http://nikoolaa.blogspot.com/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) Przedłużone jedwabne rzęsy wyglądają genialnie i sama chętnie bym zaczęła robić ale niestety pożądny zestaw to 1000zł w plecy :P Robiłam parę razy w salonie na praktykach i wszystkiego da się nauczyć ;)

    A Tobie pasują idealnie, bez makijażu wyglądasz ślicznie!

    Zapraszam do siebie: http://shizunia-redhead-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie to wygląda :) Myślę, że sama wypróbuję taki sposób przedłużenia sobie rzęs :))

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny efekt :) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi wpadnij do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja ciocia też miała doklejane rzęsy i to wygląda naprwade bosko ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna jesteś, ale kochana wosik mogła byś wydepilować byłaby jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty się pisać naucz, bo widzę, że kiepsko z tym u ciebie i może wizyta u okulisty też by się przydała. spójrz niunia na zdjęcie 1, 2. widzisz tam gdzieś wąsik? jeżeli nie rozróżniasz załamania światła to ewidentnie masz jakiś problem ze wzrokiem.

      Jula jesteś cudna! :) Bez względu na to czy ktoś jest ślepy czy tez nie ;)

      Usuń
  19. Ile ja bym dała za tak piękne ciemne oczy! :* I taką zdrową cerę. Serio, śliczna to mało powiedziane :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin