7 sierpnia 2013

Creative fashion

44 komentarze:
 
Dzisiaj chciałam wam pokazać jeansowy zestaw na wiele okazji. 
Możecie go wykorzystać idąc na spacer, randkę czy też spotkanie ze znajomymi ;)
Spodenki jak i koszule znalazłam na zakupach w Anglii. W Polsce od zawsze szukałamtakiej koszuli, a w Anglii znazłam ją za 5 funtów :)
Do tego torebka(bez której nie wychodzę z domu!) oraz lekkie i wygodne balerinki w kolorze cielistym. Całość dopełniłam złotymi dodatkami. Szczególnie spodobał mi się pierścionek z kokardką;)

Mówi się, że nie powinniśmy łączyć jeansowych rzeczy ze sobą... Ja postanowiłam złamać kilka zasad i pobawić się trochę modą ;)
Jak mi to wyszło to już zostawiam wam do oceny <3!


Balerinki, Torebka i Pierścionek - STYLOWE BUTY || Koszula - PRIMARK 
Spodenki -BANK || Zegarek - CASIO

44 komentarze:

  1. A zegarek skąd? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie pokazałaś się cała, :/ lepiej byłoby outfit widać. ;)+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiliśmy kilka zdjęć całości, ale jak je zobaczyliśmy na komputerze to niestety nie nadają się do publikacji... a szkoda

      Usuń
    2. Obiecujemy poprawe! ;)

      Usuń
    3. Dobrze! Z chęcią poczekam! :)) Zresztą zawsze czekam na nowy pościak! :D

      Usuń
    4. Następny jest już gotowy za dwa-trzy dni się pokaże ;)

      Usuń
  3. Jak to nie, przecież to tegoroczny hit! Otworzysz jakąkolwiek gazetę związaną z modą to sama się przekonasz:) złote 'żabki' na kołnierzyku bardzo mnie zaciekawiły:) Całośc bardzo ładnie się prezentuje:) W Twoim przypadku modowy 'out' jest niemożliwy!:) Pozdrawiam Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to muszę pooglądać modowe gazety ;) Od dłuższego czasu jestem mocno zapracowana i jakoś jestem z modą do ,,tyłu'' :) Pora nadrobić zaległości!;)

      Usuń
  4. Cudna koszula:))

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś BARDZO ładna.
    i poprzez pryzmat bloga wydajesz się być sympatyczna!

    widząc inne próżne blogerki, które całymi dniami myślą TYLKO o nowym poście, Ty masz również swoje życie: pracujesz, studiujesz, podziwiam Cię również za to, że sama mieszkasz, a nie na utrzymaniu rodziców

    pozdrawiam,
    kejjt



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog jest do pewnego czasu ;), trzeba mieć inne swoje pasje i je także rozwijać

      Usuń
  6. cudowne szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula jest świetna:) gdyby spodenki były z jednolitego jeansu to wyglądałoby to dziwnie, a że spodenki są w takie wzory to jestem na tak! fajnie Ci to wyszło a pierścionek i mnie zauroczył:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobre połączenie, tym bardziej, że spodenki są wzorzyste ;) nie zawsze dobrze jest się trzymać wszelkich reguł ;) bardzo dobrze, że decydujesz się na własne rozwiązania!
    stylizacja podoba mi się, sama bym mogła spokojnie wyjść tak na miasto. ;) zazdroszczę możliwości kupowania ubrań w Anglii w takich cenach ;) złote dodatki także są plusem tego outfitu.

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze co to zwróciłam uwagę na pierścionek cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  10. super look czasami warto łamać zasady :D super Ci to wyszło. a pierścionek faktycznie rewelacyjny :D
    Pozdrawiam S.
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też szukam podobnej koszuli, jak na razie nie spotkałam jeszcze swego ideału :) Wyglądasz świetnie w tym zestawie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Sprzedałaś się stylowym butom:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co już nie można współpracować z żadną firmą bo Ty nazwiesz to sprzedawaniem się?!

      Pracujesz?! Jeśli tak to czy Ty sprzedajesz się swojemu pracodawcy bo daje Ci wynagrodzenie za Twoją pracę ?!

      Zastanów się zanim coś głupiego napiszesz. Ja po prostu zostaję wynagrodzona za pracę jaką wkładam razem z chłopakiem w tego bloga.

      Usuń
    2. Nie ważne z kim współpracuje, ważne żeby nam pokazywała swoje stylizacje!

      Usuń
    3. ja nie wiem o co wam chodzi...

      Usuń
  13. jeans z jeansem to genialne rozwiazanie:) tez to lubie, pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Julcia, jestem zachwycona Twoimi nogami!! Są takie zgrabne i... GŁADKIE! *-* Zdradzisz czego używasz do/po depilacji?? :D

    -pytanie może wydawać się dziwne, ale mam z tym dosyć spory problem, ponieważ czego bym nie użyła zaraz wyskakuje mi podrażnienie - delikatna skóra:/ Podziel się swoimi sekretami! Proooszę!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach mogą wydawać się gładkie. Czasem tez po goleniu wychodzi mi podrażnienie. Ważne, żeby po nie stosować żadnych zapachowych balsamów, bo to może spowodować krostki i podrażnienia. Najlepiej Nivea (u mnie akurat sie super sprawdzają te balsamy) albo mam też balsam dla dzieci z Rossmana. Podczas golenia możesz użyć oliwki do Ciała. Fajny sposób na gładką skórę :)

      Usuń
  15. a ja z innej beczki-nie żałujesz kokardek na udach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, Już wielokrotnie odpowiadałam na to pytanie :) :p

      Usuń
  16. szkoda że nie masz takiego zdjęcia "w całości" jak w sesji niżej lepiej by to było ocenić jak wygląda ale koszula boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy mogłabyś mi napisać z z jakiego sklepu masz te spodnie z obniżonym stanem jeansowe z przeszyciami? Czy to jest ze sklepu internetowego Cocomoda? Jaki rozmiar masz tych spodni?:) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat dzisiaj nie w moim guście te dodatki mnie drażnią, ale wyglądasz w miarę ok.
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  19. Julka mam nadzieje, że nie obrazisz się na mnie jeśli wykorzystam Twoją stylizację i ubiorę się tak jak Ty :D bo mam identyczną koszulę i podobne spodenki do Twoich :))

    Super wyglądasz - z resztą jak zawsze :))

    Pozdrowienia dla Was :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My się tylko obrażamy na tych co nas obrażają ;) a im blog staje się popularniejszy tym więcej takich osób przybywa...

      Usuń
  20. Prześlicznie Ci w tym zestawie :) tak naturalnie i dziewczęco! :) aż się w Tobie zakochałam hihi :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. nie fajna jest ta blokada prawego przycisku - nie dość, że nie można powiększyć zdjęć, żeby zobaczyć szczegóły, to jeszcze nie można postów otwierać w osobnych zakładkach :((( Nie wiem co to miało na celu, bo jak ktoś chce ściągać zdjęcia to i tak zapisze zdjęcia i ściągnie, za to inni mają niepotrzebny problem przy oglądaniu :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  22. swietna jakosc fotek ;p Bardzo serdecznie chciałabym Cię zaprosić na rozdanie na moim blogu, z okazji mojego powrotu na bloggera! Do wygrania duży zestaw kosmetyków Essence! http://lllilian.blogspot.com/2013/07/rozdanie-z-okazji-mojego-powrotu-takze.html
    A wystarczy tylko... jeden komentarz, by wziąć udział. :D TAK, ta wiadomość została skopiowana, ponieważ informuję każdą osobę, której komentuję bloga o rozdaniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. też zastanawiałam się nad tymi butami, podoba mi się!
    :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin