16 sierpnia 2013

Cukierkowelove

42 komentarze:
 
W sumie do końca lata pozostał nam dobry miesiąc, a ja mam wrażenie, że jesień już tuż tuż.
Mimo, że od 2 lat mam pracujące wakacje to wrzesień brzmi jak koniec lata. Dla rozpogodzenia całej tej aury przygotowaliśmy dla Was post w dość cukierkowych kolorkach. Dawno też nie było nic kolorowego, raczej takie stonowane zestawy, więc nikomu nie zaszkodzi odrobinę słodkości :) Nawet loda dobraliśmy kolorystycznie :)
Buty, łańcuszek - STYLOWEBUTY || Sukienka - COCOMODA

A pomijając temat zestawu. Wczoraj do naszego domku trafił mały Jaś. W końcu doczekaliśmy się go. Póki co, kotek oswaja się z nowym miejscem. Jesteśmy na dobrej drodze :)
Matiego już polubił :) Tak czekają na mnie, aż wrócę z pracy <3

42 komentarze:

  1. z jakiej firmy masz doczepiane włosy i ile taśm? ile zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj mam 3 taśmy. Kupiłam je w Anglii w jakimś sklepie z artykułami do włosów.

      Usuń
  2. Buty są poprostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNE WŁOSY! wyglądają na bardzo gęste.. ile to cm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiem Ci dokładnie ile. Były nawet dłuższe, ale obcięłam :)

      Usuń
  4. Powiedz ile takie włosy wytrzymują??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm cięzko powiedziec ile te mi wytrzymają. Jedne kupiłam w Anglii za 5 funtów i trzymaja się dobrze już od lutego, a nosze prawie codziennie :)

      Usuń
  5. Przepiękne zdjęcia :) Mają w sobie jakąś taką magie :) Piękny kociak :)Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd masz tego kotka?a ten drugi kotek to też twój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało nam się go zaadoptować z gumtree ;) Można jeszcze porwać dwa takie :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=547569125292929&set=a.308045079245336.64739.283426585040519&type=1&theater

      Usuń
  7. Masz strasznie masywne nogi do tych butów :/ Poza tym wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z której strony jej nogi sa masywne? nie wiem w takim razie jakie nogi Twoim zdaniem powinna miec posiadaczka tych butów.

      Usuń
  8. Jaki ten kociak jest sloodkii! <3
    Ślicznie wygladasz! Zazdroszcze Ci tych butów, co post masz inne. :((

    OdpowiedzUsuń
  9. Co ja mogę napisać? Przecież musiałabym naskrobać to samo co zawsze:-) czyli, że wyglądasz prześlicznie:-) świetna sukieneczka♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne buty oraz sukieneczka ! Pozazdrościć ! ;) Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mieszkasz już razem z Mateuszem u Ciebie ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcemy póki co, żeby kotek siedział sam w domu wiec Mateusz przyjeżdża i z nim siedzi na czas kiedy mnie nie ma:)

      Usuń
  12. ślicznotka! a buty są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. baardz cukierkowo:P wygodnie chodzi się w takich butach?:D

    OdpowiedzUsuń
  14. buty mnie zachwyciły, uwielbiam wysokie koturny <3 do tego są w pięknym kolorze.
    kociaka masz cudownego, te oczka ma takie wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. słodki kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny zestaw i słodkie kotki :)

    http://brightlikesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju jak pięknie ! i te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Lód idealnie dopasował się do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądasz, zakochać się idzie!

    OdpowiedzUsuń
  20. pieknie wygladasz.. :) zakochalam sie w butach i sukience <3
    widzialam na zszywce ten pomysl z arbuzem.. to naprawde fajnie wyglada. :))
    Bardzo mi sie tutaj podoba, bede cie obserwowac :)
    jesli znajdziesz chwilke, zapraszam do siebie. dopiero zaczynam, ale moze cos cie zainteresuje.. ;)
    podzrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. cudna stylizacja, taka cukierkowa:) a kociaki przesłodkie:) sama jestem kociarą i posiadam trzy:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! :) Ładne, letnie kolorki! I ten 'arbuz'... ^^


    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepraszam za pytanie, nie wiem czy nie będzie zbyt niedyskretne ;) Czy Twój chłopak pracuję i jeśli tak to czym sie zajmuje?

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja ,bardzo lekka i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem skąd te zachwyty. Ten zestaw to okropieństwo. Zaczynasz się przebierać

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz zbyt masywne nogi do tych butów:/ bardziej pasowalyby szpilki, bo bardzo ciężko to wygląda:/ nie chce cie urazić po prostu tak zauwazylam, piekna sukienka pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz nie tylko pięknie, ale i uroczo :) bardzo mi się podoba takie zestawienie kolorystyczne (chodzi o sukienkę i buty :))

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin