24 sierpnia 2013

Like a wind.

39 komentarzy:
 

Tak myslałam, że na jednej maxi sukience się nie zakończy. Nie myliłam się. Tym bardziej korzystając już z ostatnich bardzo ciepłych dni jeszcze chętniej ją na siebie założyłam :) Jest zjawiskowa. Wszyscy się na nia patrzyli, nie było osoby, która przeszłaby obojętnie. Zdjęcia i tak nie oddają tego jaka na prawdę jest. Delikatne dodatki w postaci kolii i pierścionka z BYDZIUBEKA tworzą fajną całość. Kolia szczególnie pasuje do koronkowej góry od sukienki :) I do tego nic innego jak delikatna kopertówka w podobnych odcieniach sukienki i zestaw gotowy :)
Niestety, ale z dnia na dzień już jest coraz zimniej. Niby słońce świeci ale czuć juz zbliżającą się jesień. Dlatego te ostatnie dni wykorzystuje jeszcze na letnie zestawy i dodatki :)
A teraz zostawiam Was ze zdjęciami! :)

Sukienka - COCOMODA || Torebka - PANITOREBKOWA || Biżuteria - BYDZIUBEKA || Buty - NEWLOOK

Poniżej wklejam link do naszej zakładki SKLEP. Póki co jest przygotowywana. Myślę, że od poniedziałku będzie można już robić zakupy :)

39 komentarzy:

  1. Przepięknie! Romantycznie i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolorystyka zestawu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna jest!

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. prześlicznie Ci w tej sukieneczce:)
    zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie zjawiskowa, nie dziwię się, że ludzie od ciebie wzroku oderwać nie mogli! Pięknie wyglądasz

    http://whiiispers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest prześliczna! Jestem pod wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje informacje sugerują, że lubisz jak inni zwracają na ciebie uwagę. Czyżby narcyzm ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narcyz to może nie, ale każda dziewczyna lubi jak się na nią zwraca uwagę. Jeśli nie znasz tego uczucia to strasznie mi przykro :)

      Usuń
    2. Jednak zawsze pisałaś, ze ie lubisz sie wyrozniac z tłumu.. sama sobie teraz zaprzeczasz.

      Usuń
    3. Wyróżnianie się ładnym ( ŁADNYM! a nie przebranym strojem ) jest dla mnie jak najbardziej na tak. To lubię, a nie natomiast to jak dziewczyny próbują na siłę być fashion i zakładają na siebie wszystko co w tej chwili jest modne.

      Usuń
  8. Śliczne zdjecia ;)
    Super!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna ta sukienka. Muszę zaznaczyć, że promieniejesz!!!
    Bardzo mi się podoba!!!

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty masz śliczną urodę:) Co oglądam Twoje posty to nie mogę się napatrzeć jakie masz śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. wg mnie to raczej okazjonalny strój, nic dziwnego że zwracali uwagę ludzie uprawiający sport lub spacerujący nad maltą w bardziej dziennych ciuchach.... w końcu to nie wybieg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli dla Ciebie to okazjonalny strój?! To nie zła bieda u Ciebie w szafie. Pomyśl zanim coś napiszesz anonimowo ... !

      Usuń
    2. a skad ty mozesz wiedziec co jest u mnie w szafie?! akurat na brak ciuchów nie narzekam :):)

      Usuń
    3. muszę się wypowiedzieć ! bardzo nie podoba mi się w polskich blogerkach to, że wyrażenie jakiegokolwiek niepochlebnego zdania na temat stroju jest widziane jako nienawiść, zawiść, zazdrość "bieda w szafie" osoby dodającej komentarz. w jakim świecie żyjemy, nie można już mieć własnego zdania?! zresztą czy "bieda w szafie" jest powodem do tego żeby nie można było wyrazić swojego zdania? co za smutny naród....

      Usuń
  13. co masz tam wytatuowane kochana ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The sky is the limit :)

      Usuń
    2. Ile zaplacilas za ten tatuaz?:) jest swietny i sliczny jak Ty :* pozdrawiam

      Usuń
  14. Prześliczna jest ta sukienka i pięknie w niej wyglądasz:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz :) Ja również czuję jesień, dlatego póki mogę robię jeszcze letnie stylizacje ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna spódniczka :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Daisy to sukienka :) ale fakt piekna i Julia tez slicznie wyhlada :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow... Tylko tyle jestem w stanie powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo spodobał mi się Twój styl. Również jestem blogerką i niedawno otworzyłam swój sklep odzieżowy. Podsyłam link, może znajdziesz coś dla siebie :) www.tinycarrie.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka śliczna, fajny tatuaż!

    OdpowiedzUsuń
  22. sukienka ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie dziwne że się przechodnie oglądali ale w negatywnym tego słowa znaczeniu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie masz tutaj doczepione włoski? wyglądają na bardzo naturalne :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin