12 sierpnia 2013

Mustard shoes

48 komentarzy:
 
Weekend spędziliśmy w Nowym Tomyślu, byliśmy na Weselu kuzynki Mateusza. Z tego dnia przygotuję dla Was osobny post jak tylko Mateusz zrobi wszystkie zdjęcia, bo był w roli fotografa :) Wolną chwilę wykorzystaliśmy na spacer po mieście i oczywiście do zrobienia zdjęć. Dobrze było wyrwać się chociaż na trochę z Poznania, w którym jesteśmy na co dzień. Chyba już Nam się odrobinę znudził. Nowy Tomyśl to miasto z klimatem. Wielkością nawet nie ma sensu porównywać do Poznania. Cisza, spokój. Jest to pierwsze mniejsze miejsce, w którym jestem i do którego śmiało mogłabym się przeprowadzić :)

Ale bez zbędnego gadania. Zostawiam Was ze zdjęciami a ja uciekam do pracy :) Miłego poniedziałku!
Buty, bransoletka i pierścionek - STYLOWEBUTY || Bluzka - Prywatny sklep || Spodenki - PRIMARK || Zegarek - CASIO

48 komentarzy:

  1. Będe pierwsza;-)
    Wchodze a tu akurat nowy post;-)
    Sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w dodatkach !
    świetne tatuaże, bolało ? :D

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaką czcionką masz zrobiony ten tatuaż na nodze bo jest boski :))))

      Usuń
    2. hejka jaką czcionką masz zrobiony ten tatuaż na nodze bo jest boski:))))

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia. Znalazłam jakąś w wordzie :(

      Usuń
  3. cudowne te buty! bransoletki też super, a w zegarku się zakochałam ;) bardzo fajny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buty! Bardzo do Ciebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne masz te szpileczki :) a jak z ich wygodą?

    OdpowiedzUsuń
  6. ale czarne niebo, fajna aura do zdjęć:)
    muszę powiedzieć, że tutaj mnie bardzo zachwyciłaś swoim wyglądem,
    po pierwsze bluzeczka jest cudna:) buty podobnie,
    natomiast dodatki są po prostu extra:) lubię jak się dużo dzieje na ręce.

    Czekamy na fotki z wesela:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zestawy sprawdzają się zawsze! Biały t-shirt do tego spodenki dżinsowe - jest ok!

    U mnie z kolei dzisiaj króluje nude&white - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz! :)) Całość jest taka świeża, letnia że nawet ciemne chmury nie psują klimatu tych zdjęć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paznokcie zadbane - pastelowy kolorek wygląda świetnie! Czy te szpileczki są wygodne? Mam wrażenie, że zaraz je zgubisz:) Całość zjawiskowa! Czekam na zdjęcia z wesela! Pozdrawiam Pola <3

    polaprisme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladna,dziewczęca stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. żele ;), ale planuje teraz zapuścić :)

      Usuń
    2. podejrzewam że sama sobie robiłaś:) są bardzo dokładnie zrobione, wyglądają extra i w sumie to spodziewałam się, że odpowiesz ze to Twoje, bo wyglądają bardzo naturalnie:)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Tak robiłam sama tutaj również pazurki robione przeze mnie :)
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=545245308858644&set=a.308045079245336.64739.283426585040519&type=1&relevant_count=1

      Usuń
  12. pięknie wyglądasz! Klimacik zdjęć jest świetny!;-) Bransoletki są super!;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka jest świetna!

    --
    Dorota
    www.tojestmodne.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie! Uwielbiam Twoje tatuaże :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne buciki i spodenki ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Chodziłam do lo w Nowym Tomyslu ;)
    Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wyglądasz :) Zielona Góra to też mniejsze miasto, ale jest bardzo urokliwa :) zapraszam kiedyś :)! Wracając z Olsztyna przez Poznań przejeżdżałam przez Nowy Tomyśl, jest pomiędzy Poznaniem, a Zieloną Górą ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na ubrania do zakladki sklep ;) a Ty prezentujesz sie przepięknie tak dziewczęco, świeżo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna stylizacja :):*
    Piękna z Ciebie dziewczyna :)
    Chciałam się zapytać co masz wytatułowane wokoło kostki ? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie wyglądasz :-) byłam wczoraj w nowym tomyślu z koleżankami w rossmanie i ogólnie pochodzić po sklepach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie wyglądasz :-) byłam wczoraj w nowym tomyślu z koleżankami w rossmanie i ogólnie pochodzić po sklepach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. czy ty golisz sobie ręce ! ?

    OdpowiedzUsuń
  26. golarka czy woskiem ?

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin