18 sierpnia 2013

Na sportowo.

40 komentarzy:
 
Dzisiaj dla odmiany zamiast sukienek i szpilek są luźne spodnie i trampki. Taki styl preferuje na co dzień, ponieważ jest najwygodniejszy, a że w tygodniu zazwyczaj jest mnóstwo latania, a przede wszystkim praca to wygoda jest najważniejsza. Tak jak pisałam już nie raz uwielbiam połączenie czerni ze złotem i jak widać sprawdza się to połączenie również w sportowym stylu.
Co tu więcej pisać?! Po prostu zapraszam do oglądania zdjęć :) 

Buty i torebka - STYLOWEBUTY || Spodnie i kurteczka - COCOMODA || Pasek - PRIMARK 

Spodziewajcie się tego, że mały Jaś będzie na blog pojawiał się bardzo często. Z dnia na dzień już jest coraz lepiej. Pomału kotek przyzwyczaja się do nowego domku, chociaż jeszcze w pełni nie jest oswojony, ale daję mu parę dni :) Dzisiaj mija jego 4 dzień u mnie :) Pozdrawiamy Was <3



40 komentarzy:

  1. Prawda jest taka, że jakbyś ubrała worek i kapcie to i tak wyglądałabyś pięknie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. bierzesz teraz tabletki anty? pytam w kontekscie tej pieknej cery:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki słodki kociak:) fajny zestaw ;) u mnie nowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam połączenie czerni ze złotem, a w tym zestawie wygląda to fenomenalnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyglądasz, jesteś jedną z niewielu młodych kobiet, które nie ubierają się jak stare maleńkie ;) bardzo mi się podoba, że nie udajesz kogoś kim nie jesteś, wielki szacun dla Ciebie za to :)
    zestaw świetny, podoba mi się, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A co to za piękna biała sukienka na zdjęciu z kotkiem? z jakiego sklepu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją w Primarku i mam ją dość długo :)

      Usuń
  7. Julka powiedz mi jaki masz rozmiar tych spodni ? Pytam bo w ten sposób latwiej mi będzie dobrac dla siebie. Czy to są te http://cocomoda.pl/spodnie-jeansowe-z-niskim-krokiem z góry dziękuje za odp

    OdpowiedzUsuń
  8. świeży i naturalny look:) ja też lubię połączenie czerni i złota:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Cię na sportowo:-) wyglądasz świetnie, a buty są mega:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz także w takim codziennym, nieco luźnieszym i sportowym wydaniu:)
    spodnie i kurtka w szczególności bardzo mi się podobają, całość fajnie współgra.
    a Jasiek jest cudowny! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. kurteczka bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerń i złoto jest mocnym i cudownym połączeniem :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Julio mogłabyś podać link do kurteczki? Jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://cocomoda.pl/zakiet-typu-ramoneska-czarny-zlote-suwaki

      Usuń
  14. śliczna kiciunia :) sama mam juz kotka 3 lata i go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana czy to sa Twoje wlosy czy doczepki? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś śliczna! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy zrobisz post o kolekcji swoich kosmetyków?

    OdpowiedzUsuń
  18. buty mi się bardzo podobają:) świetny outfit:) pasują Ci takie sportowe zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. hej.
    świetny post :D idealnie wszystko dobrałaś. :D no i ewidentnie buty stanowią ważną część stylizacji :D te sa super. :D
    Pozdrawiamy S&D
    www.stilettosdresses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. No co tu dużo pisać, wyglądasz idealnie :)! I kotek również ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny strój, pasuje do Ciebie w stu procentach! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie obraź się, ale dodatki fatalne jak zwykle ostatnio, promujesz stylowebuty i to jest ok,ale do pewnego czasu. Jeśli dzień w dzień widzisz tandetę to odechciewa się Ciebie odwiedzać.
    Jeśli chodzi o ten styl to idealnie pasuje do Ciebie - bardzo fajnie wyglądasz:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealnie wszystko ze sobą pasuje ! Świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  24. kurcze przeslicznie wygladasz! oddaj mi te ubrania:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudownie wyglądasz ! ♥♥Zapraszam do mnie i mam nadzieję, że zostawisz po sobie ślad ;)

    camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie wyglądasz :) zachęcam do obejrzenia nowej notki na moim blogu ! : )

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin