26 sierpnia 2013

NikeWoman

31 komentarzy:
 
Czasami ma się ochotę zrzucić z siebie wszystkie eleganckie ciuchy i wskoczyć w zwykły T-shirt i trampki, tym bardziej wtedy, gdy ma się tak mało czasu, a dużo do zrobienia! Ostatnie dni z Mateuszem mamy pełne pracy i obowiązków, które również dotyczą bloga. Staramy się o jak najlepsze jego prowadzenie. W takich przypadka takie zestawy sprawdza się najlepiej. Głównymi, wyróżniającymi się elementami są buty Nike. Osobiście nie byłam przekonana do takiego typu obuwia( czyli np za kostkę ). Jest to wybór Mateusza i w sumie od razu mi sięspodobały. Cieszę się z tego zakupu :)
Zostawiamy Wam ze zdjeciami. Dzisiaj chcemy trochę popracować nad wyglądem bloga, a jest to bardzo czasochłonne zajęcie :)
Pozdrawiamy! <3

Buty - BUTYJANA || Spodnie - COCOMODA || Bezrękawnik - STYLEPIT || T-Shirt - RESERVED

31 komentarzy:

  1. Julka jaki ty masz rozmiar stópki? w tych butach wyglądają na bardzoo duży ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. lepiej Ci w dłuższych włosach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój chłopak woli Cię w dłuższych włosach czy w krótszych?

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny bezrekawnik :)

    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć, mogłabyś podać link do tego bezrękawnika ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć. Ten bezrękawnik kupiłam już parę miesięcy temu i identycznego nie widzę na stronie, ale bardzo podobny wklejam poniżej :)

      http://www.stylepit.pl/girl/odziez/kurtki/vests/bordowy_kamizelka-outfitters-nation_209490_79

      Usuń
  6. to że teraz prowadzisz bloga z chłopakiem jest takie urocze:) zawsze na FB piszesz "zapraszamy na nowego posta" fajnie gdy ma się wspólne pasje w związku:) ty moda, on fotografia, duet idealny

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny zestaw :)
    na sportowo najlepiej...
    ja zapraszam serdecznie na :
    http://allegro.pl/torebka-czarna-ze-zlotym-nieuzywana-i3489588537.html
    polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. idealnie wszystko dobrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz:) a bezrękawnik bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam te buty u Cb na żywo na czwartkowym zlocie przy termach - niezbyt, powiększają strasznie nogę, ale może to tylko mój punkt widzenia ;) Ogólnie to bardzo ładnie wyglądaliście z chłopakiem :) i lepiej wyglądasz w tych swoich krótszych włosach niż doczepkach :)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana w sklepie w naglowku wkradla Wam sie mama literowka. "osoby zainteresowany..." pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasuje Ci taki sportowy styl :)

    http://brightlikesun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te buty:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa co masz napisane przy kostce i pod szyja na tatuazach :)?

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie myszka!:) Ty bys nawet w worku po ziemniakach wygladala bosko ;p <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Super:) Ja tez uwielbiam taki luźny styl:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od jakiegoś czasu nie czytam Twoich postów tylko przeglądam zdjęcia, ponieważ bolą mnie oczy jak widzę Twoją składnię w zdaniach.. Ja wiem, że nie piszesz do najlepszych gazet, ale jednak Twoje posty też czyta duża liczba osób, więc wypadałoby trochę nad tym popracować. Mam w ogóle wrażenie jakby to ktoś inny zaczął pisać za Ciebie, albo piszesz wszystko w takim pędzie, że nie masz czasu przeczytać tego na głos i wyłapać źle ułożone zdania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jak zawsze! :) Chyba pokochałam ten model butów:)) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  19. W tym wydaniu wyglądasz równie pięknie

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten sam model butów tylko trochę starszą wersję i ogólnie ten model ładniej się prezentuje przy 'niedowiązanej' górze :) Uwielbiam Cie na sportowo, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. wiąż je luzniej

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię takie buty za kostkę, fajnie wyglądają:)
    cały zestaw jest na plus, też lubię wskoczyć w takie wygodne ciuchy, swoboda i luz:)
    poza tym wyglądasz po prostu stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkiem fajny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  24. buty, buty, buty!!!!:D cudne!!!:D

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin