3 sierpnia 2013

Odpowiedzi na pytania :)

11 komentarzy:
 
Przygotowałam dla Was odpowiedzi na pytania z ASK ME ANYTHING! Wybaczcie, że tak późno, ale dzisiaj wróciłam do Polski i cały dzień miałam zalatany :) Wiele pytań się powielało, szczególnie te dotyczące szkoły, tatuaży i mojej 'diety'. Starałam się to połączyć w jedną całość. Oczywiście wiele pytań pominęłam np ' jak byłam karana w dzieciństwie, podanie wyników matur, albo pytania o byłego ' są to pytania bez sensu :) ale mam nadzieję, że na wystarczająco odpowiedziałam i będziecie miały mnie okazję ciut bliżej poznać :) Zostawiam Was z lekturką :)

1. W jakim wieku pierwszy raz pofarbowałaś włosy? Na jaki kolor? – 5 klasa podstawówki, zrobiłam sobie parę blond pasemek.
2. Ile mierzysz i ważysz? Mierzę 163 cm i ważę 50 kg
3. Masz kontakt ze swoim byłym? Od rozstania parę razy rozmawialiśmy, ale ostatni raz parę miesięcy temu.
4. Co cię zainspirowało do stworzenia bloga? Może bardziej kto - Angelika, moja znajoma, obserwowałam jej początki na pingerze. Postanowiłam spróbować sił we własnym blogowaniu.
5. Gdzie lubisz najbardziej robić zakupy? Internet, Bershka, H&M, Sinsay, Primark, SH.
6. Gdzie poznałaś swoją pierwszą miłość – Pierwszą w internecie, natomiast tą prawdziwą na działce <3
7. Ile masz tatuaży- W sumie 6 ;) Zaczynając od dołu – palec na stopie, wokół kostki, na udach, na plecach, na obojczyku i nadgarstku. Odpowiadając na pytania czy poszczególne tatuaże bolały. Każdy tatuaż mnie w jakimś stopniu bolał, nie jest to przyjemne (dla mnie nie było) ale to wytrzymania. Kręgosłup i uda były najgorsze :) Nie pamiętam ile wydałam łącznie na tatuaże.
8. Wybielałaś kiedyś żeby? – profesjonalnego wybielania nie miałam. Kiedyś używałam Białej Perły
9. Zauważyłam, że schudłaś, ćwiczysz coś, dieta czy sama od siebie? Mam karnet na siłownie, ale w ciągu wakacji nie chodziłam, ze względu na dużo pracy. Diety żadnej nie mam, jem to na co mam ochotę. Taka już jestem, po prostu :)
10. Co byś w sobie zmieniła? Są rzeczy, które bym zmieniła, zarówno w wyglądzie jak i charakterze, ale nie da się niestety.
11. Palisz papierosy? Paliłam, od listopada już nie :)))
12. Czy chodzę na imprezy? Rzadko, bardzo rzadko. Raczej spotykam się ze znajomymi w domu, od kiedy mieszkam sama.
13. Gdy idziesz ulicą zwracasz uwagę jak ubrane sa inne dziewczyny ? Tak, oczywiście.
14. Jak sobie radzisz studiując, pracując mając własne mieszkanie (opłaty itd.)Ktoś Ci pomaga się utrzymać czy dajesz radę z pensji.? Z opłatami pomaga mi dziadek i rodzice, natomiast na życie mam z własnej pensji.
15. Twoi rodzice mieszkają w UK, prawda? Dlaczego nie wyemigrowałaś z nimi? Tak moi rodzice mieszkają w Anglii, 7 lat temu miałam wyjechać razem z nimi, niestety w Polsce nie poukładało się tak jak chcieliśmy i musiałam zostać. A teraz mam już swoje życie, studia, chłopaka itd. Ale nie wykluczam tego, że kiedyś może wyjadę.
16. od długiego czasu obserwuję Twój blog, także początki na pingerze. Widziałam u Ciebie mnóstwo kolorów na głowie, wiele przeżyły Twoje włosy. Zdradź proszę tajemnice jak dbasz o włosy :) Tak miałam już praktycznie każdy kolor na głowie, obecnie mam straszne włosy. Próbuje je ratować Waxem, różnymi olejkami, i kosmetykami z jedwabiem, bądź jakimiś ziołami. Przedłużam włosy metodą clip in, którą zazwyczaj widzicie na zdjęciach :)
17. za co kupujesz te wszystkie ubrania? chciałabym zacząć z tego typu blogiem a nie stać mnie na tak drogie ciuchy. Ja nie kupuję drogich rzeczy. Wszystko co mam jest z wyprzedaży , poza tym mam możliwość robić zakupy w Anglii gdzie ceny są o wiele niższe, współpracuję również z firmami.
18. Ilu miałaś chłopaków? ;) – Nie licząc przedszkolnych I podstawówkowych miłości to dwóch :)
19. Czy masz taką sniadą karnacje , jak utrzymujesz ją przez zimę ? Tak mam śniadą cerę w ciągu całego roku, ale czasem wspomogę się solarium.
20. Skąd bierzesz pomysły na te śliczne stylizacje? Szukasz pomysłów na ulicy, u znajomych, w sieci, w gazetach czy wszystko od początku do końca jest Twoje? Tak jak napisałaś, ulica, znajomi, sieć, sama też wymyślam, dużo doradza mi chłopak.
21. Czy kiedykolwiek przytrafiła Ci się sytuacja, kiedy czułaś się źle w swoim ubraniu? – tak dosyć często tak mam ;)
22. Czy chciałabyś w pełni poświęcić swój czas na blog i móc się z tego utrzymać, by robić to co lubisz w połączeniu z pracą? Chciałabym mieć więcej czasu na blogowanie, jednak nie po to studiuję, żeby potem nie pracować w zawodzie. Mam zamiar pracować jako kosmetolog/podolog. A blog jest moim drugim zajęciem.
23. Mieszkasz sama? To Twoje mieszkanie czy wynajmujesz? Świetna tapeta, może pokażesz więcej zdjęć z mieszkanka? Tak mieszkam sama, i to moje mieszkanko, rodzice tutaj kiedyś mieszkali :) na pewno pokażę więcej zdjęć. Natomiast zdjęcia z postu AMN są robione u rodziców w Anglii :)
24. najpiękniejsze polskie miasto? Ciężko mi powiedzieć, bo w Polsce mało miast zwiedziłam. 
25. czy mogłabyś zrobić post z kolekcją całej swojej biżuterii? – Zrobię :)
26. Chodzisz na koncerty – Nie, nie kręca mnie takie eventy :)
27. Ile zajmuje Ci czasu na przygotowanie się np. do pracy? Mam godzinę, łącznie z wypiciem kawy itd.:)
28.Jest coś co zmieniłabyś w sowim życiu? Czy wolisz takie jakie teraz jest? Wszystko w życiu dzieje się po coś :)
29.Jakie stylizacje wolisz? Bardziej eleganckie czy luźne/sportowe? to wszystko zależy od dnia. nastroju :)
30. Jakich perfum używasz? Często mam perfumy z Avonu, ostatnio dostałam od chłopaka Hugo Boss, a aktualnie Playboy :)
31. Ile torebek liczy Twoja kolekcja? Kolekcją to tego nie mogę nazwać, ,mam zaledwie parę torebek :)
32.jakiej farby do włosów aktualnie używasz? Ostatnia farba jaką pofarbowałam włosy była Garnier ciemny brąz.
33. gdzie poznałaś swojego faceta ? Poznaliśmy się na działkach, mamy je obok siebie. Pamiętamy się jako parolatki, potem kontakt wznowił się dzięki internetowi :D
34. jakim jesteś typem kobiety spokojna czy raczej imprezowiczka ? Spokojna :)
35. co robisz ze masz tak gladka cere ? ;) raczej nic, zwykła pielęgnacja, coś do demakijażu i krem, natomiast jakiekolwiek kłopoty jakie miałam z cerą, a nigdy duże nie były - skończyły się gdy zaczęłam brać tabletki anty :)
36. Jaki masz kolor na paznokciach? Ten niebieski / granatowy jakbyś mogła podać firmę i numerek byłabym wdzięczna :) Ja mam żele na paznokciach :)
37.Czy masz prawo jazdy i swój samochód? Prawo jazdy mam, już 2 i pół roku, ale samochodu niestety nie :) Mam inne wydatki :)
38. Napisz prosze coś o swojej szkole. Czy faktycznie ją polecasz czy np. żałujesz, że nie poszłaś do innej? Czy trudno jest w niej się utrzymać i czy macie zagwarantowane praktyki czy każdy musi szukać na własną rękę? I jaki jest koszt chodzenia na kosmetologie. możesz też coś napisać o swojej szkole ? jak wyglądają tam zajęcia ile praktyk ile wykładów ? bo ja też planuję iść na kosmetologię ;)Czy studiujac kosmetologie zaocznie jest dobrym pomyslem? Jest dużo materiału,ktory trzeba ogarnąc samemu czy jest lżej?lepiej wybrac 3letnie studia kosmetologiczne czy dwuletnie studium technika usług kosmetycznych? Pytam bo zastanawiam się co wybrać. Nie, nie żałuję. oczywiście są rzeczy, na których się zawiodłam, bo szkoła obiecywała inaczej, ale myślę, że na każdej uczelni znalazłby się jakiś problem. Czy trudno się utrzymać ?! Nie, raczej nie robią nam problemów, ale wiadomo uczyć się też trzeba :) Ja płacę 500 zł miesięcznie, teraz na 3 roku 550 zł, ponieważ wybrałam specjalizację Podologia, która jest droższa. Praktyki trzeba odbyć na 1 i 2 roku (po 160 godzin) - załatwiasz samemu, trudno nie jest :) Zajęć praktycznych w szkole nie jest na tyle dużo, żeby ogarnąć cały materiał i to jest minus szkoły, ale z tego co wiem, to w porównaniu z innymi uczelniami choćby Uniwersytetem Medycznym - mamy ich więcej. Wybierając studia zaoczne miałam w planach iść do pracy w normalnym trybie, czyli poniedziałek-piątek. Do teraz uważam, ze był to dobry pomysł. :) Materiału jest dużo, ale samemu w ciagu roku dużo nie trzeba przygotowywać. Co do wyboru - Studia a studium. Niektórym starczyć będzie tytuł technika po studium. Ja chcę mieć wyższe wykształcenie, z którym łatwiej będzie znaleźć mi pracę, ponieważ jest więcej możliwości :)
39. Czy trudno jest znaleźć pracę w branży kosmetycznej? Ciężko pod tym względem, że wymagane jest minimum 1-2 lata doświadczenia no i przede wszystkim wyższe wykształcenie jak się ma ambitniejsze plany :)
40. Chciałabyś się ustatkować z chłopakiem już tak na poważnie w najbliższym czasie zaręczyny , ślub ? Zaręczyny, ślub?! Na to mamy jeszcze sporo czasu :) Najpierw trzeba ze sobą zamieszkać, a na to jeszcze musimy poczekać :)
41. czy dzięki blogu jesteś rozpoznawalna na ulicy? stałaś się popularna? Nie, nie :)
42. wstawiłabyś zdjęcie jak wyglądała mała Julka ?:) Myślę, że poszukam jakiś starych zdjęć :)
43. jakie masz największe / najśmieszniejsze swoje wpadki związanie z makijażem i ubiorem? Jest coś czego nie założyłabyś już nigdy więcej w takim połączeniu jak kiedyś? A może myślisz nad jakimś niezwykłym secie? :) Kurcze, nie pamiętam swoich największych wpadek. Patrząc zawsze na stare zestawy, myślę sobie boże jak ja to mogłam na siebie włożyć :) Nie mam rzeczy, której już nigdy bym nie złożyła, cały czas zmieniam swój styl :) I co raz to bardziej mamy ochotę ( z Mateuszem) na jakieś szalone/niezwykłe sety :)
44. Jak sie pozbierałaś po rozstaniu z byłym chłopakiem ? kto Ci w tym pomógł ? Bardzo tęskniłaś za byłym, myślałaś o Nim ? Ile trwał najdłuższy związek twojego M. ? Na takie pytania nie będę udzielać informacji :)
45. Co nosisz w torebce ? Przede wszystkim bałagan! Mam tam wszystko co uważam za przydatne :D
46. Czy jesteś szczęśliwa, czy jednak czegoś Ci brakuje do pełni szczęścia? Jestem szczęśliwa, oczywiście chciało by się wiele więcej rzeczy, ale trzeba cieszyć się z tego co się ma :) a ja narzekać nie mogę. :)
47. Czy lubisz swoją pracę? Póki co to tak :D
48. Czy zamierzasz kontynuować studia na poziomie magisterskim? Jak najbardziej, jak już studiować to do końca :)
49. czy twojemu chłopakowi nie przeszkadzają twoje tatuaże? Zaczęliśmy sie spotykać jak już miałam tatuaże i taką mnie zaakceptował. Tatuaże człowieka nie zmieniają :)
50. gdzie lubisz spędzać wakacje? Raczej nad wodą,  zarówno nad polskim morzem i za granica :)
51. ile zajmuje Ci się wyszykowanie do wyjścia na miasto? Myślę, że tak z półtorej godziny :) chociaż od roku nie byłam na imprezie, niewiem jak by teraz wyglądało to szykowanie :)

52. A ja chciałam zapytać jakiego używasz podkładu i jakiego pudru to twarzy? - różnych podkładów używam, np Lux z Avonu, teraz mam Maybelline Fit, często używałam Rimmel Stay Matte :)


11 komentarzy:

  1. napisałaś, że chciałabyś poświęcać na blogowanie więcej czasu:) ale moim zdaniem świetnie sobie radzisz z pogodzeniem wszystkich swoich obowiązków:) serio, każdy Twój post jest dopracowany, nigdy taki o z niechcenia. miło odwiedza się blogi gdzie autorka mimo tylu obowiązków w życiu wkłada w bloga tyle pracy i serca! a Ty właśnie taka jesteś:) uwielbiam Twojego bloga, w blogowaniu sprawdzasz się wyśmienicie:) cieszę się, że tu trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Wszystko w zyciu dzieje sie po cos.." bardzo spodobalo mi sie to stwierdzenie dotyczace pytania czy cos bys zmienila w swoim zyciu.. mega pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze się to czytało:) mogliśmy się trochę więcej o Tobie dowiedzieć, to jest fajne:)
    kurcze, ładnie sobie radzisz, mieszkanie, praca, szkoła, blog. podziwiam, naprawdę, ukochany musi Cię bardzo wspierać:)
    nie wiedziałam, że aż tyle tatuaży masz:) ja się kiedyś zastanawiałam, ale póki co, nie zdecydowałam się. pożyjemy, zobaczymy.
    Czekam zatem na te wszystkie obiecane posty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam pytanie do tabletek anty, też zastanawiam się nad nimi, ale boję się skutków ubocznych. tycie, zatrzymanie wody, słabe libido itp. Zauważyłaś u siebie jakieś skutki uboczne czy polecasz raczej?:) dzięki z góry za odpowiedź!
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz dobrze dobrane tabletki, to nic nie powinno złego się dziać, npo. tycie czy humorki;) dużo dziewczyn zauważyło poprawę stanu skóry czy większy biust, ale to zależy od każdego ogranizmu indywidualnie:)

      Usuń
  5. Przeczytałam wszystko i muszę przyznać, że po tym poście polubiłam Cię jeszcze bardziej, wręcz zauroczyłaś mnie swoją osobą. Nikogo tutaj nie udajesz, jesteś skromną dziewczyną i to jest wspaniałe! Wspaniałe jest też to, że tak Ci się życie ułożyło, masz chłopaka który jest dla Ciebie wsparciem. Widać po Twoich poprzednich wpisach, że odżyłaś :) Oby tak dalej Julka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja mam pytanko odnośnie tych bransoletek bo mnie bardzo zaciekawiły ;p macie oboje z chłopakiem ? zamawiałaś przez internet czy jak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mamy je oboje :) ja mam biala z czerwonymi dodatkami a Mateusz ma czerwona z bialymi dodatkami :) aktualnie mozna je zamowic na stronie ibirikini :) lub poszukaj na facebooku ibirikini Polska

      Usuń
    2. aha no właśnie musze poszukać ale nigdzie po polsku nie było ;p dziękuje za odpowiedz ;)

      Usuń
  7. Ciekawe odpowiedzi, lubię tego typu posty :)
    zapraszam na wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie bardzo ciekawi gdzie robiłaś tatuaże, przymierzam się do następnych ale nie wiem gdzie iść w Poznaniu

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin