13 sierpnia 2013

Wedding Time

54 komentarze:
 
Dzisiaj przygotowaliśmy dla Was ślubny post. W miniony weekend mieliśmy okazję być na weselu kuzynki Mateusza, w Nowym Tomyślu. Od dawna miałam ochotę na taką imprezę, byłam tylko raz w życiu na weselu. Wszystko było fajnie zorganizowane, fajna orkiestra, fajne zabawy dla gości. Ja przygotowywałam Pannę Młodą do ślubu, a Mateusz pełnił rolę fotografa.
                            Calą ślubną galerie możecie zobaczyć na Facebooku :) K L I K
Jak na pierwsze ślubne zdjęcia wyszło mu na prawdę super! A tak się stresował :)

Co do mojego ubrania na ten dzień. Skromnie. Sukienka i naszyjnik od ROMWE spisały się idealnie. Sukienkę na pewno wykorzystam do codziennych stylizacji, a naszyjnik dzięki temu, że ma różnokolorowe zawieszki pasuję mi niemal do każdej rzeczy w szafie, jest na prawdę fajnym wypełnieniem. Lubię takie uniwersalne rzeczy :) A teraz zapraszam Was do oglądania zdjęć! I dobranoc :)

Chwalę się pracami Mateusza to i pokaże wam moją galerię, która możecie obserwować na blogu ;)
K L I K

Sukienka - ROMWE || Buty i torebka - NEW LOOK 

54 komentarze:

  1. dobrze się chłopak spisał, a Ty wyglądałaś rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia oglądałam już na facebooku :)
    ślicznie wyglądałaś i wspaniały naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia wyszły świetnie:)
    Wy także pięknie wyglądaliście, Twoja sukienka jest cudna, ale najbardziej urzekły mnie buty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądałaś cudownie! :)
    A co do uniwersalności to również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie wyglądałaś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny outfit i fajne zdjęcia ślubne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam sluby, szkoda ze moj juz dawno za mna :P

    zapraszam na nowa forme bloga modowego -> aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne ;) i szczęścia młodej parze!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie wrażenie że kolor doczepów jest całkowicie inny od Twoich włosów:O może to światło i cecha zdjęcia ,ale mysle ze są ciemniejsze gdzieś tak o 2 tony co najmniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pod słońce widać, ze górę mam inną, mimo, że dzień przed farbowałam na czarno i w normalnym świetle jest ok :)

      Usuń
    2. Pod słońce zawsze włosy wyglądają gorzej niestety;/ nawet brąz czasami wygląda jak rudy

      Usuń
  10. Opalasz się często w solarium? Poradź mi proszę: Opalałam sie normalnie na słoneczku, jestem lekko opalona ale chciałabym się trochę przyciemnić , ile razy muszę iść na solarium i po ile minut? dodam , że dość szybko się opalam , najwolniej jednak opalają mi się ręce i nogi :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raz w tyg max 15 min

      Usuń
    2. Na solarium lepiej zacząć od mniej minut, mimo, że już jesteś opalona. Wypróbuj może kosmetyki, wiem, że nie są one najtańsze, ale kiedy ja pracowałam w solarium i miałam możliwość wypróbowania kosmetyków i o wiele lepiej jest. Opalenizna jest ładniejsza i przede wszystkim trwalsza ;)

      Usuń
  11. Na jaki kolor myslisz pofarbować włosy żeby uzyskać średni brąz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli chcesz sama pofarbować włosy w domu to kup farbę ton jaśniejszy niż chcesz uzyskać, bo zawsze wychodzi ciemniej :)

      Usuń
  12. Często ktoś Ci mówi że jesteś prześliczna????

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze czujesz się w czarnych włosach?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile cm mają Twoje doczepy? gdzie je kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
  15. na codzień używasz podkładu ? używałaś kiedyś kremu bb??

    OdpowiedzUsuń
  16. mogłabyś zrobić post ' co zabierasz ze sobą na plaże?" byłoby pomocne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, w sumie sezon plażowy pomału się kończy.. Może inny pomysł ?:)

      Usuń
  17. mówiłaś, że już nie wrócisz do czarnego koloru włosów, co się stało?
    Julka dobrze tańczysz ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiedziałam ze i tak mi się wypłucze kolor, a chciałam jak najdłużej mieć ciemne od góry włosy :) tak czuję się najlepiej :)

      Usuń
  18. Śliczna sukienka
    zapraszam na mojego bloga http://worldbymyy.blogspot.com/ ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. WOw, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeju jaką Ty masz śliczną buźkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcie z 'help' mnie wręcz rozbawiło :) Jestem ciekawa kiedy mi uda się znaleźć takie piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądałaś:) a zdjęcia ślubne są rewelacyjne:) pomysły na zdjęcia godne podziwu:D

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądałaś ;) świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem czego się obawiał! To zdjęcie z napisem HELP na butach powaliło mnie na kolana! Pomysł idealny! Kreatywność nie zna granic! Cały strój faktycznie będzie można jeszcze gdzieś wykorzystać. Podoba mi się! Widzę, że nie ryzykowałaś ubrania obcasów? Koturny muszę koniecznie wypatrzeć! Pozdrawiam Pi.. zapraszam do siebie Pola <3
    ŚLEDŹ MOJE POCZYNANIA NA BLOGLOVIN :)
    Polub mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcie z napisem HELP - rewelacja! Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna :) mam pytanie..Jaki model aparatu ma twój chłopak? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna sukieneczka, pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. gdzie kupiłaś naszyjnik ? może zrobiłabyś jakiś post z air max'ami i wyjsciowa stylizacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik jest z romwe, a post z air maxami mysle ze nie bedzie problemu :)

      Usuń
  29. super.. nie wiesz czy mozna kupic jeszcze gdzies takie buciki? sa super

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądałaś. :) Możesz zdradzić co to za lakier do paznokci, który masz na stopach? Jest cudowny :) Bardzo dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądałaś :) Elegancko i z klasą !

    OdpowiedzUsuń
  32. mogłabyś napisać kiedy kupowałas te buciki? czy są z tego roku?

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie już nie są dostępne,
      dziekuje za odp :)

      Usuń
    2. kupiłam je rok temu :)

      Usuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin