19 października 2013

Checkered Shirt

31 komentarzy:
 
Jak wam mija weekend? :) Mój dość mocno zalatany. Od rana na studiach, później szybko lecę na mecz Mateusza . Po meczu od razu jedziemy na Poznańskie Klasyki Nocą:)
Jutro niestety znów szkoła i może uda mi się zrobić dla was jakieś zdjęcia <3 

Dzisiaj kolejna ze stylizacji, w których czuję się najlepiej. Takie rzeczy ubieram na siebie najczęściej.
Przede wszystkim musi być wygodnie :)
Futerko były szczególnie mode dwa lata temu. Wiele dziewczyn oszalało na ich punkcie i było to widoczne na ulicych. Moje oczywiście kupiłam już wtedy, ale noszę je do dzisiaj :)
Co do koszuli w kratę, jest ona moim absolutnym numerem jeden <3. Wchodząc do H&M wiedziałam, że muszę ją kupić, a cena zeszła na drugi plan. Tak to już my kobiety mamy :D 
Reszta stylizacji stonowana w czarnych kolorach z dodatkiem w roli złotego zegarka.

Futerko - PRIMARK
Koszula - H&M
Buty - STYLOWEBUTY
Torebka - STYLOWEBUTY
Spodnie - H&M
Włosy - DOCZEPIANE.PL

Plus mały dodatek :) Może już niektórzy widzieli wczoraj na FANPAGU JULIA-NESSA


31 komentarzy:

  1. wyglądasz przepięknie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/rainy-day.html

    OdpowiedzUsuń
  2. piękną masz tę koszulę!
    Cały strój perfekcyjny ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki masz telefon? pytam z czystej ciekawosci:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLICZNE FUTERKO:) ZRESZTĄ CAŁOŚĆ SUPER;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, ja zmieniłabym tylko buty na workery albo trampki ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. po tym filmiku chyba polubię koty :-) mój pierwszy komentarz.... obserwuję Cię od kilku miesięcy, jesteś coraz piękniejsza! a w tych włoskach powalasz, wyglądasz świeżo i naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny wygodniaczek:) a kamizelka musi być na pewno ciepła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie ciuchy i akcesoria mogłabym mieć w swoim posiadaniu :) bardzo mi się taki look podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta koszula jest niesamowita! Zazdroszczę Ci jej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz świetnie. :) Super wygląda ten futrzak!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile dałaś za futerko? Jest śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kociak wam się udał; )

    OdpowiedzUsuń
  13. To futerko mi się nie podoba, ale za to koszula cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jesteś bardzo bardo ładna! i ślicznie się ubrałaś ; )))))))) zapraszam do mnie na bloga, nowy post ; )

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna, koszula w kratę sama w sobie jest nietuzinkowa - łatki, ładne, odróżniające się mankiety.. a do tego to futerko - strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba pierwsza koszula w krate, ktora mi sie podoba :> kocham futrzakiii <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Julia mam pytanie dotyczące włosów ze strony doczepiane.pl faktycznie warto je kupić i jaką Ty masz ich gramaturę ?? Pozdrawiam
    PS. super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zadowolona. Mam 8 taśm. Uzywam tylko 3, bo wiecej jest mi nie potrzebne. Podzielilam sobie na dwa zestawy i jeden z nich juz 2 razy rozjasnialam i sa w takim samym stanie jak na początku:) moje maja 45 cm i 140 gram :)

      Usuń
    2. Jeszcze jedno pytanko myślisz że lepiej kupić te 140 g czy te 75g wystarczą ?? :)

      Usuń
    3. Zależy od grubości Twoich włosów; )

      Usuń
  19. Widać,że masz kotka cała dłoń podrapana przez słodziaka :P

    OdpowiedzUsuń
  20. stylizacja - niesamowita!
    Wszystko leży na tobie jak na miarę szyte.

    OdpowiedzUsuń
  21. hej! moze chcesz sprzedac torbe ??

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin