26 października 2013

Easy Going

35 komentarzy:
 
Hejo ;) Weekend się zaczyna, więc postanowiłam wam pokazać coś nowego ;) 
Tym razem chciałabym się wam pochwalić moimi nowymi zdobyczami ;) 
Pierwsza zdobycz to piękny żakiet, o zwartym drobnym splocie z delikatnie widoczną złotą nitką. Rękawy, stójka i obszycia kieszeni wykonane są z najwyższej jakości eko-skóry. Krótko mówiąc nic dodać nic ująć, jest po prostu perfekcyjny. 
Kolejną rzeczą jest Torba z kociakami znaleziona w M1 na straganach, nie mogłam się jej oprzeć ;) 
Na koniec buty, wykonane ze prawdziwej skóry, szyte(nieklejone), a przy tym wszystkim bardzo wygodne. Na pewno będą mi służyć na bardzooo długi czas.

Sobota ledwo się zaczęła, a my uciekamy w plener. Musimy mieć materiał na kolejne posty, które już niedługo zobaczycie ;) 

Ostatnio słyszałam, gdzie są moje paznokcie. Skoro sama je robię dla innych to i ja powinnam świecić przykładem w pracy. W końcu udało mi się znaleźć czas z szefową i oto powstały takie cuda ;) Z góry zaznaczam, że to nie są naklejki <3
Zapraszam do naszego konkursu na bajeczne paznokcie. Więcej informacji na

NAILS and COLORS

Żakiet - ILLUMINATE
Koszulka - RESERVED
Spodnie - COCOMODA
Torba - M1
Buty - ZBYCH
Kolczyki, Bransoletka i Pierścionek - SHE  BIJOU
Okulary - FIRMOO
Biżuteria Personalizowana- NASZYJNIKIMIE (Jeżeli spodobała wam się biżuteria personalizowana to mamy dla was rabat 10% w powyższym sklepie kod to NESSA)
Plus mała promocja ;)


35 komentarzy:

  1. świetny look, a buty piękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodnie i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kociaki miażdżą! :)
    Z całego zestawu to buty podobają mi się najbardziej.
    Faktycznie widać, nawet po zdjęciach tylko, że są porządnie wykonane.

    Pozdrawiam
    http://myfashionmoods.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. podasz dokładny adres do tych spodni? już chyba ich nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm wątpię żeby jeszcze były ja je mam jakoś od lipca

      Usuń
  5. całość świetna,ale żakiet idealny! pazurki też fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeansy, ciekawe dodatki, fajny print! Czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super łączysz ze sobą ciuchy :) a mam pytanie o kolczyki, bo szukam właśnie takie delikatne..gdzie mogę takie kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  8. chcialabym umiec robic takie piekne paznokcie;]

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz,a pazurki cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow, niesamowite zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Pocielas te spodnie? Bo nie mialy przed tem dziur?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miały, miały ;) tutaj chyba to był drugi post z nimi ;)

      http://julia-nessa.blogspot.com/2013/07/baggy-outfit.html

      Usuń
    2. A no faktycznie :) spostrzegawczisc moja nie jest w formie :P pozdrawiam

      Usuń
  12. Buty sa boskie:) a paznokcie mistrzowskie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zakochałam się w Twoich jeansach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Żakiet masz przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I like it! <3 Uwielniam Twoje brwi! hah może brzmi to dziwnie, ale strasznie mi się podobają ;d Może jakiś luźny post zrobisz na ich temat?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealne połączenie, a butki wymiatają ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Julka a wiesz może w jaki sposób można zakupić buty w tej firmie "Zbych" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jak się z nimi skontakujesz, tutaj masz link do ich strony z adresem mailowym itd :)

      http://www.buty-zbych.pl/kontakt.html

      Usuń
    2. O dziękuje bardzo :)

      Usuń
  19. jakim cudem nie masz negatywnych komentarzy? Dlaczego nie przyjmujesz krytyki i wszystko usuwasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że przyjmuje krytyczne komentarze, ale pod warunkiem, że są napisane w normalny sposób ;)

      Usuń
  20. nie musisz nosić takich spodni. I Tak masz wystarczająco krótkie nogi, po co skracać je jeszcze bardziej?

    OdpowiedzUsuń
  21. buty i marynarka - ♥♥♥
    buźka,

    bepretty

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiekne wzory tworzycie na paznokciach, czy takie wykonanie animka jest trudne ? chyba jesteś utalentowana plastycznie i z łatwościa Ci przychodzi odwzorowanie na paznokciu :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin