14 października 2013

I See Dead Haters

50 komentarzy:
 
Dzisiaj pokaże wam jedną z moich ulubionych stylizacji :)
Na pierwszy plan oczywiście rzuca się w oczy czerwona bluza z wyraźnym przekazem 
''I SEE DEAD HATERS"
Dodatkowo brak jakiejkolwiek torby zastąpiliśmy czapką z napisem "BAD HAIR DAY"
Reszta to już tylko luźne spodnie, "ziomalski :D" pierścionek na dwa palce oraz czarne, ocieplane buty.
Stylizacja jak najbardziej humorystyczna, ale ja jestem na tak! <3 
Miłego poniedziałku ;)

Czapka - ALLEGRO
Bluza - DIAMANTE WEAR
Spodnie - COCOMODA
Buty - SINSAY
Pierścionek - PERSUNMALL

50 komentarzy:

  1. jakim obiektywem robisz zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja sie dołączam do pytania i zapytam o dokladny model czy
      NIKON 50mm f/1.8G AF-S ( ok 800zl) czy ten tanszy NIKON 50mm f/1.8D
      bo wlasnie mysle nad kupnem ;)

      Usuń
  2. ślicznie Ci w czerwonym!
    Ciekawy pierścionek.

    OdpowiedzUsuń
  3. super! poszukuję podobnej bluzy! :) dokładnie w czerwonym Ci bardzo do twarzy :) zapraszam do mnie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw ! :)

    http://aniafi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw zdecydowanie w moim guście. Chętnie ubrałabym się w takie ciuszki :) Bluza świetna - super napis! I buty też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam diamante wear. nawet u mnie ostatnio tez post z bluzą tej firmy:) ślicznie Ci w czerwonym! a zdjęcie 12 najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  7. codziennie nowy post! rozpieszczasz nas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia to chyba Twój najlepszy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw w sam raz na walkę z poniedziałkowym dołem ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za kogo się przebrałaś?bo ewidentnie kogoś naśladujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikogo nie naśladuję ;)
      Pokaż mi kogo Twoim zdaniem skopiowałam ;)?

      Usuń
    2. A ty kogo naśladujesz anonimowy? Po twojej twarzy na zdjęciu widać że jakąś czarną plamę! Wstyd pokazać paszczę?

      Usuń
    3. I powiedział to ktoś, kto sam plamą zaświecił.....Poza tym dlaczego od razu piszesz o kimś "paszcza". Twoja wypowiedź razi niedojrzałą smarkaterią. Kultura osobista też chyba dla Ciebie jest działką obcą... Mam nadzieję, że z biegiem lat nabierzesz trochę doświadczenia i obycia (ups.., a wiesz co to jest?)

      Usuń
    4. A ja nadal czekam by dowiedzieć się kogo naśladuje nie wiedząc ze to robie ;)

      Usuń
    5. a ja twierdzę, że Julia nikogo nie naśladuje.
      Wam pewnie chodzi tylko o jej czapkę - beanie podróbkę Local Heroes.

      Usuń
    6. Jeśli chodzi o czapkę to po co kupować za 60zł jak tą zamówiłam za 20 ;)

      Usuń
    7. co kto lubi :)

      Usuń
    8. PODRÓBKĘ powiadasz,to ciekawe...

      Usuń
    9. tak, oryginał ma inną czcionkę:

      http://localheroesstore.com/index.php/pln/accessories/beanies/bad-hair-day-beanie.html

      Usuń
    10. Hm,akurat ta czapka to mnie mało interesuje,zobaczcie na te miny,co one mają oznaczać to nie wiem,nie pasuje mi takie pozerstwo.

      Usuń
  11. ile kosztowały te buty w sklepie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna stylówka i świetne zdjęcia z humorem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz świetnie, lubię Cię w takich zestawach:)
    czapka jest genialna, też o niej myślałam, a potrzebuję czarnej właśnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyglądasz w takim sportowym wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny look, bluza jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dałabyś link do spodni ? Nie mogę ich nigdzie znaleźć na stronie, a co do bluzy świetna , mama taka samą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja je kupiłam 3 miesiące temu więc może już ich nie być ;)

      Usuń
  17. Czy na sportowo czy na elegancko, w każdym wydaniu wyglądasz idealnie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacja jest rewelacyjna, wyglądasz oszałamiająca
    życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i oczywiście zapraszam do siebie http://oulavs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej lubię Cię właśnie w stylizacjach na sportowo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mogę wiedzieć jaki jest rozmiar tej bluzy i ile masz wzrostu? :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin