10 października 2013

Neon o każdej porze!

34 komentarze:
 
Ostatnie stylizacje byly trochę bardziej na luzie. Teraz pora na coś eleganckiego. 
Wysokie buty, neonowa spódniczka połączona z jasną górą, a na to wszystko czarna nietuzinkowa ramoneska:) Najbardziej wyrózniającym elementem tej stylizacji oczywiście jest spódniczka. Nie od dziś wiemy, że fluorescencyjne kolory są trudne i nie dla każdego. Zazwyczaj noszą go osoby odważne lub chcące na siebie zwrócić uwagę. Neon nie jest zarezerwowany tylko i wyłącznie na lato, także możemy go nosić w innych porach roku. Nadaje on świeżosci, a osoby przechodzące obok nas na pewno nie przejdą obojętnie. Dopełnieniem outfitu jest naszyjnik, które z pewnością pojawiać się będzie wielokrotnie ma mojej szyji :)

Zapraszam was do wzięcia udziału w konkursie na moim Facebooku (wygrywają, aż 3 osoby) oraz do obejrzenia mojego pierwszego dłuższego filiku :)
K O N K U R S
Buty - STYLOWE BUTY || Spódniczka - VIRGINI || Ramoneska - TOPUBRANIA ||
 T-Shirt - NO NAME || Naszyjnik - PERSUNMALL


34 komentarze:

  1. Wow, świetnie wyglądasz! Spódniczka powala na kolana

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałam dziś sobie identyczne buciki :)
    spódniczka jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne przełamanie czerni, jak najbardziej pasuje na jesienne spacery :)
    P.S. Podziwiam umiejętność poruszania się w tak wysokich butach, wyglądasz w nich nieziemsko ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodniczka swietna ! strasznie mi kogos przypominasz ale nie potrafie sprecyzowac kogo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramoneska idealnie podkreśla całość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja! boskie buty:) zajrzyj do mnie na nowy post;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja :) Ten neon świetnie wszystko ożywia. A że za oknem taka ładna pogoda, całość się fantastycznie wpasowuje!

    lifeisyourcreation88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna spódniczka :) pozdrawiam!
    Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bym się nie odważyła na taka spódniczkę mimo ze mi się bardzo podoba; (

    OdpowiedzUsuń
  10. idealne połączenie <3 uwielbiam Twoje stylizacje;)

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dbasz o cerę? Co robisz, że jest taka czysta? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. łał. szpilkiii <3
    Piękna spódniczka. Ja za nimi szaleje wręcz!

    OdpowiedzUsuń
  13. piekna stylizacja a buty mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałem zdjęcia<3 jakim aparatem robicie zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  16. ale Ty genialnie wygladasz :) stylizacje rewelacja- swierzosc mlodosc , wszystko jest cudowne

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja-zakochałam się w tej spódniczce !

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowicie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  19. jak zrobiłaś włoski? lokówką? ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz :) Czy zdjęcia były robione na cytadeli? :) Pozdrawiam, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne zdjęcia, świetny blog oraz fantastyczna spódniczka ;)
    Pozdrawiam oraz zapraszam do siebie :) oulavs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. wg mnie to najladniejszy kolor wlosow jaki mialas. slicznie ci w nim i bardzo pasuje do twojej urody. pozdrawiam!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  23. chodziło mi bardziej o Twoje zmiany fryzur w ogóle, na przestrzeni miesięcy. Widziałam kilka starszych postów i miałaś blond włoski. w tych Ci zdecydowanie lepiej ;-)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin