13 października 2013

For Many Occasions

31 komentarzy:
 
Dzisiejszym postem chciałam się wam pochwalić naszym nowym nabytkiem :)
 W końcu zdecydowaliśmy się na zakup i to chyba była najlepsza decyzja jaką mogliśmy podjąć.
Wybór padł na obiektyw stałoogniskowy 50mm.
Wracając do stylizacji  :)
 Postawiłam na trochę luzu połączonego z eleganckim, pikowanym płaszczem. Do tego wszystkiego złote wstawki w postaci zamków, biżuterii czy też elementy na butach. Reszta to już zwykłe spodnie w kolorze bordowym bez zbędnych udziwnień oraz biała koszulka z napisem BAD. 

Za chwile koniec konkursu, jeszcze możecie się zapisywać ;)?
K O N K U R S

BUTY - STYLOWEBUTY
PŁASZCZ - COCOMODA
KOSZULKA - SINSAY
NASZYJNIK - ALOHA HELSINKI
SPODNIE- INTERNACIONALE

31 komentarzy:

  1. zastanawia mnie jedno. dlaczego na kazdym filmiku jest taki moment: stoisz, kamera na nogi (od kolan w dol zazwyczaj) i zaczynasz isc jak na komendę. nie wiem czemu ma to sluzyc :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny płaszcz. I to by było na tyle.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie, czy ten płaszcz jest ocieplany?

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taką samą koszulkę tylko w czarnym kolorze ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ile zaplacilas za ten obiektyw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kupowalas w sklepie stacjonarnym czy przez internet? :) świetne zdjęcia naprawde ;) masz aparat nikona? jeśli tak to jaki model

      Usuń
    2. Kupiłam go w Malcie a aparat to Nikon D5100 ;)

      Usuń
  6. Spodnie niestety do niczego nie pasują. słabo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty nawet chodzisz nienaturalnie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty anonimie jeden nawet pyska nie możesz pokazać i się podpisać? strach

      Usuń
    2. po prostu ma krzywe nogi, w kształcie litery X

      Usuń
    3. Ciekawe jest to co mówisz; )

      Usuń
  8. Zdjęcia naprawdę świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy wstawisz post w czerwonej bluzie i czapce :D czekam na niego :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam do Ciebie pytanie niezwiązane ze stylizacją, a mianowicie mam chłopaka, ktory na klatce piersiowej ma w dalszym ciagu tatuaz z imieniem bylej dziewczyny. Wiem, ze sama takie posiadalas, ale pozbylas sie ich szybko. O czym Twoim zdabiem to swiadczy, ze on nie chce sie go pozbyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tych tatuaży pozbylam się dopiero po 7msc, ale nie wiem dlaczego Twój chłopak nie chce ich przerobić.

      Usuń
  11. matko, ile hejtów :p
    bardzo podoba mi się ten płaszczyk, wszystko fajnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam Cię na zdjęciach! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia, inspirujesz :) bardzo podoba mi się ta bluzeczka !, poza tym lubię takie stylizacje i czułabym się w niej dobrze, :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ah te Twoje brwi:) cudowne:P a spodnie świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna dziołcha:) lubię tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne zdjęcia wychodzą z tym obiektywem. Ja mam 35 mm, którą polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię połączenie czerni z bielą. Myślę, że spodobałaby Ci się taka bluza: http://loveitshop.pl/kategoria/bluzy-2/roar-king

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin