9 października 2013

Patterned set

27 komentarzy:
 
Tak jak w większości moich postów rzeczy były raczej gładkie, tak dzisiaj dodałam odrobinę wzorów, które teraz zapowiadają się jako jesienny trend. Mimo dwóch odrębnych deseni na marynarce i szaliku, razem w połączeniu nie wyglądają nawet źle! :) Ale jak już góra jest dosyć wyróżniająca, to resztę zestawiłam delikatniejszą. Puchowa czarna kurteczka, na wzór tej z Zary, ale o połowę tańsza, a jakościowo identyczna, stała się jedną z moich ulubionych, które posiadam na jesień i zimę :) Do tego buty z frędzlami, które już raczej są nie modne, ale zawsze podobały mi się indiańskie wzory. 
To tyle! Pisząc do Was w przerwie, tak teraz wracam do pracy! Pozdrowienia. 

Kurtka - TOPUBRANIA || Spodnie, szal i sweterek - H&M || Marynarka - CHOIES || Buty - NONAME

27 komentarzy:

  1. Idealna ta kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A można wiedzieć ile kosztuje ten szalik w H&M ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja ulubiona kurtka ! :) Mam czerwoną z zeszłego roku i w tym roku zafundowałam sobie taki czarny płaszczyk naprawdę mogę szczerze polecić ! :) Ślicznie wyglądasz jak zawsze :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka cena tego szala :)?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurteczka królowała w zeszłym sezonie jak i w tym, wobec tego mogę spokojnie wyciągnąć ją z szafy. Sama kupiłam swoją za przystępną cenę nie biegnąc uparcie do Zary, aby przepłacić za metkę i wcale tej decyzji nie żałuję. Twoje równie pięknie się prezentuje, a szal idealnie zwieńcza:) Pozdrawiam Pola aa.. tutaj jest mój magiczny świat! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szal! Właśnie takiego szukam : ) muszę zaglądnąć do H&M czy są jeszcze w innych kolorach. Ślicznaś ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Super się prezentujesz w tych okularach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post :)
    obserwuję i pozdrawiam
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepszy sweterek!
    piękna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak ! Jestes idealna! Podoba mi sie ze napisalas ze buty nie modne ale je nosisz suuupeer!!! Nic na sile, Julia nie zmieniaj sie! Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. marynarka jest genialna:) świetnie wyglądasz i bardzo podoba mi się, że nosisz to, co Ci się podoba, niekoniecznie tylko trendy sezonu.. mądrze, a swoją drogą buty bardzo fajne. ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. marynarka jest genialna:) świetnie wyglądasz i bardzo podoba mi się, że nosisz to, co Ci się podoba, niekoniecznie tylko trendy sezonu.. mądrze, a swoją drogą buty bardzo fajne. ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka kurteczka świetna! bosko wyglądasz w takich kolorach:) zapraszam na nowy post do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny sweterek! A w połączeniu z tym szalem, to już w ogóle bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna stylizacja ! :) obserwuje ♥
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Stylizacja boska! Obserwuje ♥
    enigmaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mam identyczną kurtkę! Świetna, wygodna i ciepła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. daj linka do kurtki.

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin