1 października 2013

Podsumowanie poprzedniego miesiąca. Zapowiedź kolejnego ;)

15 komentarzy:
 
Przedstawiam wam podsumowanie miesiąca. We wrześniu na blogu pojawiło się 12 stylizacji, w których mogłyście zobaczyć mnie w różnych zestawach ;) Głównie przeważały stylizacje eleganckie, ale znalazły się również te sportowe, które zdecydowanie wybieram częściej do pracy czy też szkoły ;) 
W komentarzach możecie napisać, który waszym zdaniem był najbardziej udany ;)
Wrzesień to był czas zmian na blogu ;) zaczęliśmy od wyglądu bloga, ilość stylizacji ustaliliśmy na 8-12 miesięcznie, a żeby tego było mało postanowiliśmy, że będziemy robić dla was filiki zapowiadające nowe posty. Możecie je zobaczyć na YOUTUBE.
Mam nadzieję, że kolejne miesiące będą również udane ;) 

Tracks at sunset

Szał litów ?!

Black and white

Marine

Camel boots

Dziewczyny lubią beż

Stylowetrampki :)

Maxi dress

Casual street set

Cobalt jacket.

Black ramones

Classic Outfit.

Hound's-tooth dress

Skoro podsumowałam już zeszły miesiąc to wypadałoby pokazać wam namiastkę tego co będzie w październiku ;)


15 komentarzy:

  1. Wszystie zdjęcia są wręcz genialne :)

    Obserwacja za obserwacje? Zapraszam! http://holdwind-stuff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepszy jest dla mnie Casual street set, jest MEGA <3



    blueandmango.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna spódniczka z 'dziewczyny lubią beż' <3
    i te buty z maxi, kradłabym!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężko wybrac, każda stylizacja genialna i każda ma coś w sobie ;) Ale dla mnie chyba ... Black and White ;)
    Uwielbiam Twojego bloga, będę tu często zaglądać, czekam na nowości <3 buziaki;*

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Cię najbardziej uwielbiam w kobiecym, eleganckim wydaniu :-) Ale każda ze stylizacji jest oryginalna i ujmująca :-) Pozdrawiam i jako Twojej wiernej fance, miło mi będzie jeśli zajrzysz również do mnie :-) Dopiero początki, ale myślę, że jest całkiem okej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak miewa sie kiciuś ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasiu bardzo dobrze; ) możliwe, że za jakiś czas będzie post o nim; )

      Usuń
  7. lity, kobaltowa marynarka i biało czarna sukienka z czarnymi szpilami - najlepsze looki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie nr 1 , za zdj najpiekniejsze;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Julka! juz masz tyle postów przygotowanych do opublikowania?;p faaajnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie "black and white" i "blach ramones" trafiaja w moje gusta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są genielane,a październik zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maxi dress jes przepiekna !! A zreszta wszystkie sa idealne! Ucaluj ode mnie kotka Jasia kocham wszystkie kotki :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin