6 października 2013

Total loose.

40 komentarzy:
 
Dzisiejszy post stworzyliśmy na totalnym luzie. Bez specjalnego strojenia, bez pomysłu, bez planowania miejsca. Tak samo leniwie wygląda dzisiaj mój dzień. Jest niedziela, wolna w końcu niedziela! Nie pamiętam kiedy spałam do późniejszej godziny. Nawet mój kot pozwolił sobie na dłuższe leżakowanie, bo raczej ma zwyczaj budzić mnie po 6 rano :) 
Ten dzień, w którym wykonane zostały zdjęcia był dosyć chłodniejszym dniem i pozwoliłam sobie na założenie cieplejszej kurtki. Jest genialna. Ma podwójne zapięcie, dzięki czemu  jeszcze bardziej grzeje oraz dodatkowo podwójny kaptur który na pewno sprawdzi się podczas zimowych zamieci.
No nic, pozostawiam Was ze zdjęciami, a ja uciekam dalej się lenić! :)
Kurtka - GOODLOOKIN || Spodnie - TERRANOVA || Buty - STYLOWEBUTY
                      
Mam dla Was wiadomość!!!
Romwe Columbus Day Weekend Sale
Obniżka do 74.92% off!!
Od 08.10 do 14.10 - cały tydzień wyprzedaży!
Same sprawdźcie :) Wystarczy, ze klikniecie w zdjęcie! :)

40 komentarzy:

  1. niby bez pomysłu a świetnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No kurtka jest ładna szkoda ,ze taka droga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy mi sie wydaje czy masz jedno oko wieksze? Zaaawsze wydawalas mi sie perfekcyjna ale okazuje sie ze nie kazdy taki jest. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i co z tego?? nie jest perfekcyjna bo ma mniejsze oko??? śmiech na sali!! na perfekcje zalicza się cera włosy estetyka charakter! a nie to czy ma mniejsze wieksze oko

      Usuń
    2. Zrob sobie zdjecie twarzy badz nawet calego ciala,przerob je w photoshopie tzn naloz obie strony ciala na siebie a zobaczysz ze zaden czlowiek nie jest idealnie symetryczny...Ty tez...

      Usuń
  4. świetne buty!!! wyglądasz rewelacyjnie ! :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie stylizacje najlepiej wychodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet na luzie wyglądasz prześlicznie ;)) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nikt nie ma obu takich samych oczu:) twarz człowieka wbrew pozorom nie jest symetryczna:) kurtka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam jedną brew wyżej uniesioną niż drugą i o pół numeru większą lewą stopę!!!! no i co??? śliczna dziewczyna

      Usuń
  8. hahahha anonimy to czasem kabareciarze :P
    pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki jest6 rozmiar tej kurtki? Bo strasznie odstaje "w pasie"? Zastanawiam się nad jej zakupem, ale nie chcę żeby S wyglądało jak L- na mnie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy aż tak bardzo odstaję to nie powiedziałabym. Rozmiar kurtki to S. i praktycznie w każdej rzeczy masz tak, że jak uniesiesz ręce to lekko odstaje, ale mi to nie przeszkadza. Chodzę raczej z opuszczonymi rękoma :)

      Usuń
    2. mam pytanie odnosnie rozmiaru, czy oglnie reszty rzeczy tez nosisz rozmiar S, bo ja mam L/xl a zdziwiła mnie rozmarówka na tej stronie nawet do 6 xl , zasanawiam sie czy nie sa duzo mniejsze od rzeczywistych

      Usuń
  10. hey co to za spodnie ? są świetne

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie są z Terranovy ;) ale kupiłam je 2 lata temu; D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę taką kurtkę,ale nie mogę znaleźć na stronie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do nich maila najlepiej bo wczoraj było dużo tych kurtek;) chociaż z tego co widziałam wczoraj na fanpagu goodlookin to bardzo szybko schodzily ;)

      Usuń
  13. ślicznie wyglądasz!
    Czego używasz do podkreślenia brwi?

    OdpowiedzUsuń
  14. wow nawet w takiej luźnej stylizacji wyglądasz rewelacyjnie !! :) świetna kurtka ! <3

    jooannett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde o co tu chodzi? Dostajesz rzeczy i pokazujesz je na blogu , czy to Twój osobisty zakup?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre rzeczy pochodzą ze współpracy z różnymi firmami, a niektóre są moje :)

      Usuń
  16. jaki rozmiar masz tej kurteczki??

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki Ty masz piękny uśmiech ;) Na tym filmiku wyglądasz uroczo :) Widać, że patrzysz z uczuciem na Mateusza ;)

    Kurtka jest świetna! Napisz jak możesz czy ona nadaje się na mrozy? Jest bardzo ciepła? Czy raczej tylko na chłodną jesień? Bo spodobała mi się i zastanawiam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka jest mega ciepła mogę ją polecić z czystym sumieniem ;) na zimę spokojnie da rade; )

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie mozna kupic takie trampki?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę znaleź takiej kurtki na tej stronie jaką ty masz a mi się strasznie podoba . :)
    Czy możesz mi przesłać link do tej kurtki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkie zostały sprzedane... Najlepiej jakbyś napisała do goodlookin bezpośrednio maila;)

      Usuń
    2. dziękuje :) a mogłabyś mi podać tego maila?

      Usuń
  21. http://goodlookin.pl/contact.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Może jakiś post o pielęgnacji twoich włosów? :)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin